måndag 13 juni 2011

Gröna Lund!!!

Hej hej alla sötisar!!
Idag var jag på Grönan m mina kompisar!! Det var sååå kul! Först åkte vi från Fruängen till Slussen och tog färjan mot Grönan! Vi började att åka Lyktan och sen så åkte vi Nyckelpigan. Juste jag träffade mina kompisar från klassen, Frida O och Disa! =D
 Vi kom fram till grönan kl. 12.00 när de öppnar. Vi såg när personalen räknade från 10-0 med alla människor som stog och tränges för att få komma in på den andra delen... Jag gillar inte att åka så mkt berg o dalbanor så när mina kompisart åkte t.ex. Exreme så tittade jag bara på. Sen ville jag, Lisa och Saga åka fritt fall. Jga tvekade många gånger men jag åkte den ändå! Jag e såå modig... =P Den var jätteläskig. När man åkte ner så flög man upp en bit från stolen och så+ fick man typ allt blod i huvudet! Lite Scary!
 Senare när vi skulle äta så kom det en fågen och bajsade på mig och Ylva... Det var typ gult och sååå ÄCKLIGT! jag fick på armen och tröjan! Vi gick/åkte i Spökhuset, Kvasten, Lustiga huset, Skrattkammaren och mnånga fler!


ser såå konstig ut!


Ha det såå bra! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar